Tijdelijk geen documenten opladen met KIOSK

Sinds zondag zijn er problemen met de KIOSK toepassing, de web-applicatie die dient om erkenningsaanvragen voor lokale en netwerkradio in te dienen.

[update]: De IT-problemen werden in de loop van dinsdag opgelost.

Bij het opladen van documenten krijgen sommige gebruikers van de KIOSK toepassing momenteel een foutmelding. Het is nog wel mogelijk om in de tool in te loggen en gegevens aan te passen in vrije tekstvelden (zoals naam van de radio, keuze frequentiepakket, …). Wat de oorzaak van het probleem is, is ons niet bekend.

Tijdens het weekend is de telefonische helpdesk (via het nummer 02 553 41 49) die het departement CJM gedurende de aanvraagperiode voorzien heeft, niet bemand. Pas dinsdag is men terug bereikbaar.

De deadline voor het indienen van erkenningsaanvragen is 14 juni middernacht. De administratie media raadt echter aan om niet te wachten tot het laatste moment om de dossiers in dienen.

Aanvragen voor erkenning kunnen ingediend worden
Handleiding KIOSK

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s